Amikor kedves vásárlóink meglátogatják weblapunkat, magánszférájuk és személyiségi jogaik védelme rendkívül fontosak számunkra. Ezt a szempontot nem hagyhatjuk figyelmen kívül, amikor szeretnénk Önt rendszeresen és bizalmasan tájékoztatni ajánlatainkról. Amikor Ön meglátogatja a www.superphone.hu  honlapot, személyes adatok kezelésére, feldolgozására és felhasználására kerülhet sor. Az adatvédelemről szóló jelen tájékoztatóval szeretnénk hangsúlyozni elkötelezettségünket az iránt, hogy az Ön adatait biztonságos és megbízható módon kezeljük, és fontosnak tartjuk ismertetni azt a folyamatot, ahogyan vásárlóink személyes adatait kezeljük. Természetesen mindenben betartjuk az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Info tv.) szigorú előírásait. 
 


Amikor rendel tőlünk, az Ön által megadott személyes adatokat összegyűjtjük, feldolgozzuk és felhasználjuk a vonatkozó hatályos adatvédelmi törvények keretein belül. Az Öntől kért információk, amelyek az Ön által igényelt szolgáltatásunk teljesítéséhez szükségesek, az űrlapon kötelező mezőként szerepelnek, a többi adat önkéntes. A szerződések megkötéséhez és végrehajtásához az egyes esetektől függően szükségünk van olyan kapcsolati információkra, mint a név, szállítási és számlázási cím, illetve az Ön által választott fizetési módról szóló tájékoztatás. Ezen kívül az Ön adatait használjuk még vásárlói adatbázisunk frissítésére, hogy az adatbázisban csak releváns adat tárolódjon. Gépelési hibák elkerülésére és annak biztosítására, hogy az Ön által rendelt árucikket meg is kapja, a beírt címet teljesség és pontosság tekintetében ellenőrizzük. 

A) A SuperPhone termékválasztékáról és különleges akcióiról szóló tájékoztatás és egyéb értesítések átvitele

  Adatait fölhasználjuk az Ön rendelései alapján, arra, hogy e-mailben személyre szabott tájékoztatást küldjünk termékválasztékunkról és a SuperPhone egyéb promócióiról, ajánlatairól. Természetesen amennyiben nem kíván hírlevelet kapni, bármikor letilthatja ezt a funkciót.
 

  Olyan tájékoztatási célú értesítések, amelyek nélkülözhetetlenek a szerződés teljesítéséhez és a Superphone.hu működéséhez, például a szolgáltatásokkal kapcsolatos információk vagy díjfizetéses csomagok (pl. rendelés visszaigazolása, szerződési dokumentumok, fizetés feldolgozása), nem tilthatók le. Ezeket az értesítéseket az Ön által megadott célhelyre küldjük.

Az Ön hozzájárulásának visszavonásáról és adattörlési jogáról szóló információkat megtalálja itt. 

B) Vegyes
Tároljuk és felhasználjuk az Ön adatait, amikor megkeres minket telefonon, emailben vagy a kapcsolati űrlapunkon keresztül, illetve ha információt küld számunkra valamilyen más formában és emiatt adatai hozzánk kerülnek. Ezen kívül tároljuk és felhasználjuk személyes adatait és a technikai információkat olyan mértékben, amennyire az szükséges a weblapunkon történő helytelen használat vagy más törvénytelen cselekedet megelőzése, vagy azzal szembeni eljárás érdekében, pl. az adatbiztonság fenntartása miatt informatikai rendszerünk elleni támadás esetére. Végül tároljuk és felhasználjuk adatait olyan mértékben, amennyire erre minket a jogszabályok köteleznek, így a többi között hivatalos szerv vagy bírósági végzés alapján, jogaink biztosítására és igényeink követelésére. 

Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. A fogyasztó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta. 

 

Web áruházunkban árusítunk 0 perces készülékeket, melyeket másodkézből vásárolunk magánszemélyektől. Ezek használt készüléknek minősülnek 12 hónap garanciával.
 

A SuperPhone-nál, az Ön által választott SuperPhone üzlet megkapja rendelésének adatait. Amikor Ön kapcsolatba lép egy SuperPhone üzlettel, kérdés, panasz, visszaküldés vagy egyéb célból, ezek az egységek hozzáférést kapnak az Ön rendelési adataihoz, azért, hogy kollégáink fel tudják Önnel venni a kapcsolatot. 

Személyes adatainak biztonsága rendkívül fontos számunkra. Ezért az Ön nálunk tárolt adatait technikai és szervezeti intézkedésekkel védelmezzük, hogy hatékonyan megakadályozzuk azok harmadik fél által történő elvesztését és manipulálását. Azokat az alkalmazottainkat, akik a személyes adatokat földolgozzák, köti az adattitkosság, annak betartása kötelezettségük. Személyes adatai védelme érdekében ezeket az adatokat kódolt-titkosított formában továbbítjuk. Adatai hosszú távú oltalmának biztosítására a technikai biztonsági intézkedéseinket rendszeresen ellenőrizzük, és ha szükséges, az adott helyen érvényes technológiai szabványhoz igazítjuk. Ezek az elvek azoknál a vállalatoknál is érvényesek, amelyek rendeléseink és instrukcióink révén adatot dolgoznak fel és használnak. 

 

 

Jótállási feltételek, reklamációk intézése

Sérülten vagy hiányosan érkezett csomagokkal és termékekkel kapcsolatos reklamáció:

  • Ha a csomag kinyitása nélkül is biztosra vehető a termék sérülése vagy hiánya, a futár jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni a sérülésről. Ezt a problémát kérjük a lehető legrövidebb időn belül jelezni, valamint a jegyzőkönyv másolatát is kérnénk e-mailben elküldeni részünkre.
  • Az átvett csomagok tartalmát kérjük átvétel után leellenőrizni. Amennyiben sérülten vagy hiányosan érkezett a megrendelt termék, haladéktalanul kérjük jelezni a problémát az "Információk" között elhelyezett reklamációs bejelentőlapon keresztül, vagy a weboldalon található elérhetőségek valamelyikén. A hiba leírásán túl a sérült darabokról és a csomagolásról is kérnénk fotókat, ha ez megoldható, e-mailben.
  • A bejelentést 1-2 munkanapon belül írásban visszaigazoljuk, a sérült vagy hiányos alkatrészt a fent leírt folyamat után a lehető leggyorsabban igyekszünk pótolni vagy cserélni.

Jótállási  (garanciális) igények bejelentése:

  • Amennyiben a vásárolt termék hibás, sérült vagy hiányos, ezt a hiba észlelése után a lehető legrövidebb időn belül kérjük jelezni. Ez az "Információk" között elhelyezett reklamációs bejelentőlapon, vagy a webáruházban található elérhetőségek valamelyikén keresztül is lehetséges.
  • Az igény bejelentésekor a könnyebb beazonosítás érdekében célszerű a rendelésszám megadása. A bejelentésnél a gyorsabb ügyintézés érdekében a hibás darabról készített fotót is érdemes mellékelni, amennyiben ez lehetséges.
  • A reklamációval kapcsolatos bejelentést 1-2 munkanapon belül írásban visszaigazoljuk a vásárló felé, és továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik a hibás alkatrész vagy termék cseréjéről vagy pótlásáról, vagy a termék mielőbbi javíttatásáról.
  • A hibás terméket vagy alkatrészt a fent leírt folyamat után a lehető leggyorsabban igyekszünk pótolni vagy cserélni. Ennek várható idejéről értesítjük a vásárlót is. Törekszünk arra, hogy lehetőség szerint 15 napon belül orvosoljuk a problémát, ez azonban a termékek alkatrészellátásától függően hosszabb idő is lehet esetenként.
  • A jótállási igény a vásárlás alkalmával kapott számla/nyugta vagy jótállási jegy eredetijének vagy másolatának bemutatásával érvényesíthető.
  • A jótállási vagy szavatossági igény érvényesítéséhez kérjük megőrizni a termék(ek)et minden gyári kiegészítővel és alkatrésszel együtt.
  • 10 000 Ft feletti Mobiltelefon tartozék esetén jótálássi jegy elvesztése esetén nem áll módunkban az adott terméket cserélni/javítani.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás:

A webáruházban megrendelt termékekhez hibás teljesítés vagy a megadott határidőn belüli meghibásodás esetén kellék- és termékszavatosságot, 10.000 forintos érték felett pedig 12 hónapos kötelező jótállást (garanciát) biztosít a forgalmazó a fogyasztóknak, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet és a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai szerint. Kiemelendő, hogy a fogyasztó kizárólag olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. A vállalkozás - azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy gazdasági tevékenysége körében eljáró személy -Â  nem minősül fogyasztónak.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete szerint)

 

Elállási jog és annak gyakorlása
 
 
Az áru kézhez vételétől számított 14 napon belül a megrendelőt elállási jog illeti meg, amelyet írásban, postai úton, ajánlottan feladott vagy elektronikus levélben gyakorolhat. Az elállási jog gyakorlásához szükséges adatlap a jelen általános szerződési és felhasználási feltételek mellékletét képezi.
 
Az elállás közlésével, valamint az áru visszaküldésével felmerült költségek a vásárlót terhelik. A termék utánvéttel nem küldhető vissza, azt így nem áll módunkban visszavenni. A termék visszavételét követően a termék árát a megadott bankszámlára 30 napon belül visszautaljuk.


A www.arukereso.hu (Naspers OCS Hungary Kft. 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72., Adószám: 24868291-2-42, Cégjegyzékszám: 01-09-186759) Megbízható bolt programjának működése érdekében az itt történő vásárlások után a vásárló e-mailcíme, illetve az általa megvásárolt termék megnevezése az arukereso.hu részére továbbításra kerül. Az adattovábbítás célja: vásárlói visszajelzés igénylése és megjelenítése. Az így továbbított személyes adatokat a Naspers OCS Hungary Kft. a www.arukereso.hu Adatvédelmi és adatkezelési szabályzatának megfelelően kezeli.


 2018. SuperPhone

 

 

Webshop adatvédelmi nyilatkozat
Regisztráció adatvédelem

© 2016 SuperPhone.hu
Instagram
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz